Wednesday, October 25, 2017

Ümarnukk animatsioon valmimine koolis

Järjekordse animatsiooni katsetusena valmis meil seekordsel koolinädalal ümarnukk animatsioon, kus erinevalt eelmisest animatsiooni liigist lamenukk animatsioonist tuli seekord pildistada juba tasapinnaliselt. Tegevus oli küll sama kus tasa haaval oli vaja detaile liigutada. Nii sai meie seekordseks looks samuti ohutu liiklemine, täpsemalt ära kihuta liikluses. 
Piltide liikuma panekuks sai taaskord kasutatud Movie Makeri programmi ja helindamisel http://soundbible.com lehekülge. 
Kogu protsess toimis juba väga hästi, kuna grupiliikmed olid samad, mis eelmisel korral nii oli ka töö jaotus sama mis varasemalt.


Detaile oli meil seekord kasutamiseks üsna vähe, kuna ainult Janel oli meeles paar mehikest kooli kaasa tuua, nii pidime piirduma  5 lego mehikesega ja nende ümber tegevuse kavandama. 
Järgnevalt oli asi lihtne pildistamise osa jäi jälle sujuvalt Jane peale ning mina, Reti ja Milen hoolitsesime detailide liigutamise ees. 
Pildid said kokku pandud Jane movie makeri programmis ja helindamise võtsin mina seekord enda peale. 

Kui eesmärgistada oma töö lähtuvalt õppe- ja kasvatustegevuse valdkondadest siis läbivaks teemaks valisime liiklusohutuse ja sellest lähtuvalt eesmärgid:

Üldoskus: Laps saab aru lihtsamatest seostest, hulk, põhjus, tagajärg, tajub esemeid, sündmusi ja nähtusi tervikuna;
Mina ja keskkond: Laps teab võimalike ohte liikluses;
Keel ja kõne: kirjeldab video põhjal nähtu sisu;
Matemaatika: Laps eristab mõisteid kiiresti/aeglaselt;
Kunst: Laps fantaseerib ja jutustab teose juurde ka loo: mis juhtus enne, mis juhtub pärast;
Muusika: Laps eristab kuulmise järgi erinevaid helisid;
Meediakasvatus: Laps mõistab ümarnukk animatsiooni olemust;




No comments:

Post a Comment