Eesmärk on teada saada, milliseid IKT-põhiseid õppemänge kasutavad nii õpetaja kui ka lapsed igapäevases õppeprotsessis.
Kogu küsitlus sai läbi viidud intervjuu teel, kus küsitlesin individuaalselt õpetajat ja grupis rühmalapsi. Nii sai selge ja võimalikult täpse ülevaate kasutatavatest õppemängudest.
Eesmärgist lähtuvalt sain teada, et lapsed kasutavad koostöös õpetaja juhendamisel päris mitut arendavat IKT-põhist õppemängu.
Kokkuvõttes võib öelda, et kasutatavaid õppemänge oli pigem vähe mida lapsed oma õppetöös kasutavad. Omalt poolt soovitasin õpetajale kasutusele võtta ka Learningapps.org keskkond, kus on hea lihtne luua erinevaid õppemänge. Samuti arendasin õpetajate silmaringi milliseid võimalusi pakku Blue bot robot varem liiguti ainult ühel olemasoleval alusel. Koostöös õpetajatega valmisid robotile uued alusruudud. Kasutasime robotit kui joonistusvahendina joonistades nii tavalisi pilte kui ka erinevaid kujundeid ja tähti.
No comments:
Post a Comment