Analüüsi eesmärk on teada saada, millised tehnoloogilised vahendid on lasteaias olemas ülevaade nii õpetajatelt kui ka laste hinnang, milliseid tehnoloogilisi vahendeid nemad oma rühmas ja lasteaias näevad/teavad. Samuti on eesmärk uurida, millised võimalikud tehnoloogilised vahendid võiksid olla lasteaiaõpetajate arvates veel rühmas või vähemalt lasteaias olemas, mis soodustaks nende õppetööd lastega.
Kaartistuse viisin läbi intervjuu teel, kus esimene osa hõlmas lasteaiaõpetaja intervjuud nende nägemust/teadmust olevasolematest vahenditest ja vahenditest, mis võiksid olla. Kogu saadud info kirjutasin koheselt paberile ülesse, milest hiljem koostasin mõistekaarti. Teine intervjuu toimus lastega, mille viisin läbi hommikuringis, suunavate küsimustega üritasin lastelt saada teadmisi, milliseid tehnoloogilisi vahendeid nemad üldse teavad, milliseid kasutavad igapäevaselt oma kodudes ja milliste tehnoloogiliste vahenditega puutuvad nad kokku lasteaias. Saadud info lindistasin ülesse telefoniga, millest hiljem koostasin mõistekaarti. Mõistekaarti valmimiseks kasutasin CampTools programmi, millega puutusin ma kokku esimesel korral, aga mis oli väga lihtne ja millel oli ka eesti keele valiku võimalus.
Eesmärgist lähtuvalt koostasin mõistekaarti, mis hõlmab nii lasteaiaõpetajate, kui ka rühma laste tehnoloogiliste vahendite kaartistust.
Kokkuvõttes võin õelda, et intervjuud sujusid hästi kuid tulevikus viiksin lastega läbi intervjuu, kus on lapsed jaotatud gruppideks, nii saavad lapsed individuaalsemalt rohkem oma teadmisi edasi anda ja nii saaks iga laps rohkem tähelepanu ja sõna.
No comments:
Post a Comment