Tuesday, February 20, 2018

Robot memoriin





ÕPPE- JA KASVATUSTEGEVUSE KAVA

Kuupäev: 06.02 ja 08.02
Laste vanus:  6-7 Laste arv:     21 (korraga 2)
Üliõpilane: Kertu Abras
Teema: Minu päev
Eesmärgid:
Üldoskused: Laps tunneb rõõmu võidust ja suudab taluda kaotust võistlusmängus
Mina ja keskkond: Laps mõistab millised on igapäeva tegevused
Keel ja kõne: Laps tuleb toime eakaaslastega suhtlemisel
Matemaatika: Laps teeb 10 piires loendamise teel kindlaks võidetud memory kaardi paaride arvu
Kunst: Laps oskab leida vaatluse järgi ühesuguste detailidega kaarte

Tegevuse käik
Tegevuse osad
Õpetaja tegevus põhjalikult
Õpetajabi või assistendi kaasamine
Vahendid
I Sisse-juhatus
Mängus on kaks last. Lapsed segavad pildikaardid segamini ja asetavad need tagurpidi Bee-Bot alusele.


II
Põhiosa
Laste ülesanne on mängida doomino mängu kasutades Bee-Bot robotit ruudule liikumiseks. Laps valib välja ruudu ning sõidab sinna peale robotiga. Keerab ruudule jõudes selle teist pidi ja sõidab järgmise ruuduni. Kui ruudud on ühesuguse pildiga saab laps kaardid endale ja mängib mängu alguses saadud valgele paberile ülesse ristikese. Kui laps ei saa paari, keerab laps  kaarti uuesti tagurpidi tagasi. Mäng kestab niikaua kuni kõik kaardid on leidnud paarilised.

Bee-Bot robot, Minu päev teemaline memory,
Valge paber, pliiats
III
Lõpetav osa
Lapsed loendavad mängu lõpus paberile mängitud paaride ristid, mitu memory paari nad mängu jooksul kogusid ja selgitavad välja enim paare kogunud lapse. Laps oskab tunda rõõmu võidust ja suudab taluda kaotust võistlusmängus.

Punkti tabel

No comments:

Post a Comment