ÕPPE-
JA KASVATUSTEGEVUSE KAVA
Kuupäev:
06.02 ja 08.02
|
Laste
vanus: 6-7 Laste arv: 21 (korraga 2)
|
Üliõpilane:
Kertu Abras
|
Teema:
Minu päev
|
||
Eesmärgid:
|
||
Üldoskused:
Laps tunneb rõõmu võidust ja suudab taluda kaotust võistlusmängus
|
||
Mina
ja keskkond: Laps mõistab millised on igapäeva tegevused
|
||
Keel
ja kõne: Laps tuleb toime eakaaslastega suhtlemisel
|
||
Matemaatika:
Laps teeb 10 piires loendamise teel kindlaks võidetud memory kaardi paaride
arvu
|
||
Kunst:
Laps oskab leida vaatluse järgi ühesuguste detailidega kaarte
|
Tegevuse
käik
Tegevuse
osad
|
Õpetaja
tegevus põhjalikult
|
Õpetajabi
või assistendi kaasamine
|
Vahendid
|
I
Sisse-juhatus
|
Mängus
on kaks last. Lapsed segavad pildikaardid segamini ja asetavad need tagurpidi
Bee-Bot alusele.
|
||
II
Põhiosa
|
Laste
ülesanne on mängida doomino mängu kasutades Bee-Bot robotit ruudule
liikumiseks. Laps valib välja ruudu ning sõidab sinna peale robotiga. Keerab
ruudule jõudes selle teist pidi ja sõidab järgmise ruuduni. Kui ruudud on
ühesuguse pildiga saab laps kaardid endale ja mängib mängu alguses saadud
valgele paberile ülesse ristikese. Kui laps ei saa paari, keerab laps kaarti uuesti tagurpidi tagasi. Mäng kestab
niikaua kuni kõik kaardid on leidnud paarilised.
|
Bee-Bot
robot, Minu päev teemaline memory,
Valge
paber, pliiats
|
|
III
Lõpetav
osa
|
Lapsed
loendavad mängu lõpus paberile mängitud paaride ristid, mitu memory paari nad
mängu jooksul kogusid ja selgitavad välja enim paare kogunud lapse. Laps
oskab tunda rõõmu võidust ja suudab taluda kaotust võistlusmängus.
|
Punkti
tabel
|
No comments:
Post a Comment