ÕPPE-
JA KASVATUSTEGEVUSE KAVA
Kuupäev: 20.02.2018
|
Laste vanus: 6-7 Laste arv: 21
|
Üliõpilane: Kertu Abras
|
Teema: Reis mööda Eesti kaarti
|
||
Eesmärgid:
|
||
Üldoskused:
Laps suhtub olukordadesse positiivselt, on aktiivne osaleja.
|
||
Mina
ja keskkond: Laps oskab nimetada Eestimaa suuremaid linnu, teab tähtsamaid
sümboleid.
|
||
Keel
ja kõne: Laps tuleb toime nii eakaaslaste kui ka täiskasvanutega suheldes.
|
||
Matemaatika:
Laps loendab sümboleid 1-10 piires.
|
||
Kunst:
Laps leiab ümbritsevat vaadeldes erinevaid detaile, objekte ja nendevahelisi
seoseid.
|
Tegevuse
käik
Tegevuse osad
|
Õpetaja tegevus põhjalikult
|
Õpetajabi või assistendi kaasamine
|
Vahendid
|
I
Sisse-juhatus
|
Õpetaja
viib tegevuse läbi individuaalselt lastega, tegevuses osaleb korraga 2 last.
Õpetaja:,, Lapsed, mis meie selle nädala teema on?“ Koos jõuavad lapsed
vastuseni Eesti Vabariik 100 ja kodulinn Tartu. Toimub arendav mäng reis
mööda Eesti kaarti. Õpetaja seletab lastele ära tegevuse reeglid. Esmalt
saavad lapsed ülevaate, et tegevuse alguseks on Eesti kaart, kus peal saab
liikuda Blue Bot robotiga. Selleks, et laps teaks, kuhu liikuda on kasutusel
mängukaardid ning selle abil saavad lapsed mängujuhiseid.
|
Õpetajaabi
jälgib samal ajal teisi lapsi
|
Mäng
reis mööda Eesti kaarti, Blue Bot/ Bee Bot robotid
|
II
Põhiosa
|
Mängukaardid
on suunatud lõimimaks erinevaid valdkondi.
MINA
JA KESKKOND:
Laps
peab robotiga suunduma eesti suuremate linnade juurde (Tallinn, Tartu, Pärnu,
Narva, Haapsalu, Kärdla jne..)
Laps
peab robotiga suunduma Eesti sümbolite juurde (Lipp, vapp, suitsupääsuke,
rukkilill jne..)
KEEL
JA KÕNE:
Laps
peab lugema mängukaardilt saadud juhised ja lähtuvalt seal loetule juhinduma.
Laps
suhtleb eakaaslastega.
MATEMAATIKA:
Laps
loendab kokku läbitud linnad/sümbolid.
Laps
saab juhised liikuda 10 piires ruute edasi.
KUNST:
Laps
oskab kirjeldada erinevaid detaile ja leida sarnasusi/erinevusi
|
Õpetajaabi
jälgib samal ajal teisi lapsi
|
Mäng
reis mööda Eesti kaarti, Blue Bot/ Bee Bot robotid, paber, pliiats
|
III
Lõpetav
osa
|
Lapsed
saavad mängu mängida 20 minutit ja pidevalt kirjutada ülesse läbitud linnu,
sümboleid ja teisi detaile
Lapse
ülesanne on mängu lõpus saadud tulemuse kokku loendada.
|
Õpetajaabi
jälgib samal ajal teisi lapsi
|
Mäng
reis mööda Eesti kaarti, Blue Bot/ Bee Bot robotid, paber, pliiats
|
No comments:
Post a Comment