HARIDUSTEHNOLOOGI AMETIJUHEND
1. ÜLDOSA
1.1. Ametikoha nimetus                                            HARIDUSTEHNOLOOG
1.2. Alluvus                                                               DIREKTOR,
ÕPPEALAJUHATAJA
1.3. Asendab                                                             ÕPETAJAT    
1.4. Asendaja                                                            EI
OLE
2.
TEGEVUSVALDKOND                       
Haridustehnoloogi valdkonna ülesanneteks on tegeleda
haridusasutuses IKT koordineerimisega, selle nõustamise ja arendamisega. 
3. PÕHIKOHUSTUSED 
 | 
  
TÖÖTULEMUSE 
 | 
 
Kasutab sobivaid
  IKT-vahendeid ja võimalusi 
 | 
  
Kogub,
  süstematiseeri ja levitab IKT-alast informatsioon 
 | 
 
Kujundades
  õpikeskkonda ja viies läbi õpitegevusi 
 | 
  
Nõustab
  lasteaiaõpetajaid IKT alastes küsimustes, korraldab IKT alaseid koolitusi lasteaiaõpetajatele, viib läbi IKT
  alaseid sisekoolitusi  
 | 
 
Kasutab e-õppeks
  sobivaid keskkondi ja õppemeetodeid 
 | 
  
Abistab
  õpetajaid õpitarkvara leidmisel ja selle kasutusele võtmisel; 
 | 
 
Kasutab
  kaasaegseid IKT-põhiseid suhtlusvahendeid 
 | 
  
Osaleb lasteaia
  arengukava koostamisel; teeb ettepanekuid IKT valdkonna uuendamiseks; hoiab
  end kursis IKT riiklike arengusuundadega, abistab õpetajaid IKT rakendamisel
  õppeprotsessis 
 | 
 
Hindab ja
  arendab oma haridustehnoloogilisi pädevusi vastavalt organisatsiooni
  International Society for Technology in Education (ISTE) õpetajate
  haridustehnoloogilistele pädevuste 
 | 
  
osaleb IKT
  alastes projektides ja nõustab projektitegevustes lasteaiaõpetajaid,
  parendada pidevalt kutseoskusi, 
 | 
 
4. ÕIGUSED
·        
Saada ülesannete täitmiseks andmeid, dokumente ja
teavet lasteaia töötajatelt.
·        
Saada ülesannete täitmiseks lasteaia poolt vahendeid
(vastavalt võimalustele)
·        
Pöörduda nõu saamiseks direktori või õppealajuhataja
poole. 
·        
Saada vajaduse korral täienduskoolitust (vastavalt
lasteaia võimalustele).
·        
Teha õppealajuhatajale ja direktorile soovitusi ja
ettepanekuid oma pädevusse kuuluva valdkonna töö paremaks korraldamiseks ja
probleemide lahendamiseks.
5. VASTUTUS
Haridustehnoloog vastutab käesoleva ametijuhendiga
temale ametijuhendis punkt 3 pandud töökohustuste täitmise eest.
6. NÕUETE
PROFIIL
Haridus: pedagoogiline kõrgharidus
Töökogemus: eelnev erialane töökogemus on eeliseks
Oskused: arvutikasutamise oskus –MS Word, Excel, väga
hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas, inglise keele oskus vähemalt B1.2
tasemel, tehnoloogia kasutamise oskused väga heal tasemel
7. AMETIJUHENDI MUUTMINE
Ametijuhend vaadatakse üle
aastas ühe korra ja seda muudetakse vastavalt vajadusele. Ametijuhend kuulub
töötaja töölepingu juurde ja on koostatud kahes eksemplaris, kummalegi
osapoolele üks. 
Kinnitan, et olen tutvunud haridustehnoloogi ametijuhendiga ning kohustun töökohustuste täitmisel järgima sellega ettenähtud tingimusi ja nõudeid.
Haridustehnoloogi (nimi, allkiri):
Kuupäev:____________ / ___ / _____
Direktori (nimi, allkiri):
Oma ametijuhendi koostamisel lähtusin järgnevates allikatest:
Kuna see oli minu jaoks esimene erialane kokkupuude ametijuhendiga siis oli kindlasti kõige keerulisem leidab sobivad põhikohustused ja töötulemused. Ning lähtusin ametijuhendi koostamisel väga palju internetist leitavast materjalist.  
No comments:
Post a Comment