Saturday, September 3, 2016

GPS

1)      Keda või mida kujutis meenutab?
Prillid

2)      Kui sa kujutist pöörad, kas tekib mõni uus kujutis?
Erineva nurga alt vaadeldes tulid järgnevad ideed:
Naisterahvas, käsitolmuimeja, kikilips

3)      Anna kujutisele nimetus
Mitmevaateline Kadriorg

4)      Kuidas siduda GPS- kunsti lasteaia õppe ja kasvatustegevustega?

Mina ja keskkond
mõistab ja tunnetab ümbritsevat maailma terviklikult;
 märkab nähtusi ja muutusi looduses.

Keel ja kõne

tuleb toime igapäevases suhtlemises;
kasutab kõnes õiget hääldust, sobivaid grammatilisi vorme ja mitmekesist lauseehitust;

Matemaatika

tunneb lihtsamaid ajamõisteid ja kirjeldab ning järjestab oma igapäevategevusi;
tunneb ja kirjeldab geomeetrilisi kujundeid;
näeb matemaatilisi seoseid igapäevatoimingutes.

Kunst

tunneb rõõmu loovast eneseväljendusest;
 kujutab isikupäraselt ümbritsevaid esemeid, sündmusi ja oma kujutlusmaailma;
vaatleb, kirjeldab ja kujundab ümbritsevat ja tarbeesemeid;
vaatleb kunstiteoseid ja kirjeldab nähtut.

Muusika

suudab ennast loovalt väljendada laulmise, liikumise, tantsimise ja pillimängu kaudu

Liikumine

tahab liikuda ja tunneb liikumisest rõõmu;
suudab pingutada sihipärase tegevuse nimel;
 tegutseb aktiivselt üksi ja rühmas;
mõistab kehalise aktiivsuse olulisust inimese tervisele;

5)      Analüüsi GPS-kunsti võimalusi riikliku õppekavaga seotult.
Vt. Eelnevat punkti.

Liikusime lastega lauldes Kadrioru pargis, nautides ja kirjeldades erinevaid loodusnähtusi, loendasime parte tiigil, tundes rõõmu aktiivsest liikumisest. Lasteaeda jõudes kujundasime kunstiliselt oma teekonda.

No comments:

Post a Comment