1) Keda
või mida kujutis meenutab?
Prillid
2) Kui
sa kujutist pöörad, kas tekib mõni uus kujutis?
Erineva nurga alt vaadeldes tulid järgnevad ideed:
Naisterahvas, käsitolmuimeja,
kikilips
3) Anna
kujutisele nimetus
Mitmevaateline Kadriorg
4) Kuidas
siduda GPS- kunsti lasteaia õppe ja kasvatustegevustega?
Mina ja keskkond
mõistab ja
tunnetab ümbritsevat maailma terviklikult;
märkab nähtusi ja muutusi looduses.
Keel ja kõne
tuleb toime igapäevases suhtlemises;
kasutab kõnes õiget hääldust, sobivaid grammatilisi
vorme ja mitmekesist lauseehitust;
Matemaatika
tunneb lihtsamaid ajamõisteid ja kirjeldab
ning järjestab oma igapäevategevusi;
tunneb ja kirjeldab geomeetrilisi
kujundeid;
näeb matemaatilisi seoseid
igapäevatoimingutes.
Kunst
tunneb rõõmu loovast eneseväljendusest;
kujutab isikupäraselt ümbritsevaid
esemeid, sündmusi ja oma kujutlusmaailma;
vaatleb, kirjeldab ja kujundab ümbritsevat
ja tarbeesemeid;
vaatleb kunstiteoseid ja kirjeldab nähtut.
Muusika
suudab ennast loovalt väljendada laulmise, liikumise,
tantsimise ja pillimängu kaudu
Liikumine
tahab liikuda ja tunneb liikumisest rõõmu;
suudab pingutada sihipärase tegevuse nimel;
tegutseb aktiivselt üksi ja rühmas;
mõistab kehalise aktiivsuse olulisust
inimese tervisele;
5) Analüüsi
GPS-kunsti võimalusi riikliku õppekavaga seotult.
Vt. Eelnevat punkti.
No comments:
Post a Comment